Wednesday, June 13, 2012

Assalamu'alaikum..

Assalamu'alaikum semua..

Hari ni aku decide buat blog baru untuk semua ilmu dan informasi yang aku nak share dengan kawan2 semua.. Aku pun tak sure lagi info camne yang akan dikongsikan tapi rasanya more on ilmu2 yang bermanfaat kepada kita semua.. Yang dapat mendekatkan diri kita kepada Maha Pencipta..

Semoga apa yang bakal aku kongsikan di sini akan dapat memberikan manfaat kepada diri dan kehidupan kita.. Insya ALLAH.. Juga semoga rahmat ALLAH sentiasa bersama kita dalam mengharungi kehidupan yang penuh pancaroba ni.. Banyak dugaan dalam hidup ni.. Sama ada kita nampak atau tidak sahaja.. Andai kita sentiasa berwaspada, Insya ALLAH kita mampu mengharungi dan menghadapinya.. Andai kita terleka, tak mustahil kita akan dihanyutkan oleh duniawi.. Nauzubillah.. Minta2 tidaklah ye.. Semoga ALLAH sentiasa membimbing dan memandu kita ke jalan yang benar dan diredhainya.. Aminnn..

Diharap kawan2 semua dapat menyinggah sebentar di blog ni tanpa perasaan takut.. Kadang2 ilmu macam ni buat orang takut.. Takut menghadapi realiti.. Takut menghadapi kenyataan yang dunia bakal berakhir.. Janganlah macam tu.. Jika kita sentiasa ingat kepada ALLAH, ALLAH juga akan sentiasa mengingati kita.. Insya ALLAH.. Sentiasalah berdo'a kepada ALLAH agar diri kita sentiasa dipelihara oleh-Nya.. Jangan takut2 ok.. Takutlah pada ALLAH S.W.T sahaja..

Selamat membaca.. ^__^











No comments:

Post a Comment